FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Struktura sojuszu ToE
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Forum sojuszu ToE Strona Główna » Struktura sojuszu » Struktura sojuszu ToE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michaellll86
Necromancer



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 2260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Poznań, Górczyn

 Post Wysłany: Nie 21:10, 25 Gru 2005    Temat postu: Struktura sojuszu ToE

Sojusz ToE (jako całość) jest zarządzany przez 6 osób:
- Michaellll86
- Hypertraxx
- zakochany lyxar
- Meridiamus
- Mack0
- Volothamp Geddarm (chyba się nie obrazi, że jako ostatni )
A owszem obrazi się... bo ściąłeś mój nick -> Volo
P.S. Już lepiej


Większość decyzji (a w szczególności te ważniejsze) jest podejmowana w czasie narady, w której tak długo rozmawiamy, aż dojdziemy do porozumienia (ewentualnie głosowanie, gdy nie jesteśmy w stanie się dogadać).

Oto spis rang dla każdego z sojuszy:
    G.A.:
      - Wind Novice
      0 pkt - 15 000 pkt

      - Wind Warrior
      15 000 pkt - 30 000 pkt

      - Wind Sentinel
      30 000 pkt - 60 000 pkt

      - Old Boy
      pow. 60 000 pkt


    gToE: (dowódca: frenchman)
      - Gatekeeper
      60 000 pkt - 100 000 pkt

      - Guardian
      100 000 pkt - 150 000 pkt

      - Knight
      150 000 pkt - TOP 1200



    SO: (dowódca: Crann)

      - Secret Warrior
      Top 1500-1300

      - Secret Knight
      Top 1300-1100

      - Night Assassin
      Top 1100-1000


    ToE: (dowódca: Michaellll86)

      Adept
      do 100 000 pkt

      Cleric
      200 000 pkt - 350 000 pkt

      Monk
      350 000 pkt - 500 000 pkt

      Pontiff
      od 500 000 pkt


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michaellll86 dnia Wto 2:20, 19 Gru 2006, w całości zmieniany 17 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
michaellll86
Necromancer



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 2260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Poznań, Górczyn

 Post Wysłany: Śro 17:46, 08 Lut 2006    Temat postu:

Wymagania dotyczące "awansu" z jednego sojuszu do drugiego (w nawiasach moje notatki, żebym w przyszłości mógł łatwiej stalać zasady):

G.A. => gToE

Punkty: (skoki o 35k pkt)
60000


Budynki: (1/5 pkt)
Metal: 22
Kryształ: 20
Deuter: 15
Słoneczna: 21
Roboty: 9
Stocznia: 9
Laborki: 9
Depozyt Sojuszniczy: 1
Magazyn rakiet: 4

Badanie: (1/10 pkt)
Szpiegowska: 10
bojowa: 9
ochronna: 9
opancerzenie: 9

Obrona:
W związku z wprowadzeniem ACS Rada postanowiła znieść wymagania dotyczące obrony.

Dodatki:
4 kolonie
Wklejenie raportu z ataku ze stratami obrońcy 100k, zarazem straty agresora maksymalnie 4 razy mniejsze. (20k ->35k pkt)
Prawidłowe wysłanie informacji na kontrę. (dokładny opis dalej)
Wklejenie raportu z łączenia flot.




gToE => SO

Punkty:
Brak; Miejsce w Top1200

Budynki:
Metal: 26
Kryształ: 23
Deuter: 20
Słoneczna: 26
Roboty: 12
Stocznia: 12
Laborki: 11
Magazyn rakiet: 5


Badanie:
Szpiegowska: 12
bojowa: 11
ochronna: 11
opancerzenie: 11


Obrona (na mace LUB kolonii):
W związku z wprowadzeniem ACS Rada postanowiła znieść wymagania dotyczące obrony.

Dodatki:
Wklejenie raportu z ataku ze stratami obrońcy 800k, zarazem straty agresora maks 4 razy mniejsze. (pkt(top1500)*10)
Prawidłowe wysłanie informacji na kontrę (dokładny opis dalej)




SO => ToE

Punkty:
Brak; Miejsce w Top600

Budynki:
Badanie:
Obrona (na mace LUB kolonii):

(powyższych wymagań nie ma i nie będzie - jeżeli ktoś jest w Top600, to znaczy, że umie grać i dokładniejsze pilnowanie, czy nadzorowanie jego rozwoju jest nawet niewskazane)

Dodatki:
Wklejenie raportu z ataku ze stratami obrońcy 2kk, zarazem straty agresora maks 4 razy mniejsze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michaellll86 dnia Nie 22:57, 17 Gru 2006, w całości zmieniany 10 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
michaellll86
Necromancer



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 2260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Poznań, Górczyn

 Post Wysłany: Pon 19:44, 13 Lut 2006    Temat postu:

Uwaga: Bardzo ważne powiększenie wymagań:

Każda osoba, przed jakimkolwiek awansem będzie musiała przejść test sprawdzający umiejętność "proszenia o kontrę". Wczoraj miałem taką możliwość, ale okazało się (później), że obrońca źle odczytał dane i spóźniłbym się o 30 sek (czyli właściwie zepsuty atak).

Test będzie polegał na tym, że wyślę na obrońcę 3 floty z róźnych miejsc, a ten będzie mi musiał przekazać pełne informacje o nich - skąd lecą, dokąd lecą, dokładny skład ile było czasu do ataku w chwili, gdy je zobaczył i najważniejsze: podać DOKŁADNY CO DO 1 SEK czas ataku. Bez umiejętności tego ostatniego nie jest się w stanie dobrze wysłać floty na kontrę.

Jeżeli w informacji będą prawidłowo napisane Wszystkie wymagane rzeczy, a suma pomyłek w bliczeniach będzie mniejszy (równy) niż 3 sek, to taka osoba dostaje ostateczne pozwolenie na awans

Takie próby można wykonać maksymalnie 2 razy dziennie, żeby nie było sytuacji, że ktoś po 20 razy próbuje.


Zacznie to obowiązywać zaraz po wojnie, tak więc osoby, które chwilowo przeszły do G.A.x TAKŻE będą musiały zdać ten test. Osoby przyjmowane nie, ale już każdy przy każdym kolejnym awansie tak.

Poniżej zamieszczam info, które każdej osobie wysyłam nim zacznie się test:

Za chwilę wyślę 3 różne "sondowania" z 3 różnych miejsc. Lecieć będą niecałe 9 minut. Twoim zadaniem jest napisanie do mnie przez ogame wiadomości dotyczącej ataków.

Musisz dokładnie napisać, Kto atakuje, z jakiej planety (tylko koordy), dokładny spis statków (no chyba, że nie masz odpowiedniej technologii), na jaką planetę i DOKŁADNĄ godzinę ataku. Dokładność do 1 sek.

Zauważ, że w chwili, gdy włączysz grę, to podana jest data i godzina, ale ta się nie rusza. Ona jest prawdziwa tylko w momencie odświerzenia (a nawet chwilę wcześniej).

Więc musisz po prostu odświerzyć stronę, przeczytać ile czasu do ataku i dodać do czasu na górze. Nie wiem jak chodzi Twój komputer, ale na wolniejszych samo odświerzenie ekranu zabiera 1sek i wtedy dane są "przestarzałe" - musisz ocenić, czy powinieneś dodać tą sekundę, czy nie.

Łącznie możesz pomylić się o 3 sek (a więc pomyłka o 1 sek w każdym jest dozwolona, a także o 3 sek w jednym, ale w pozostałych idealnie).

Czasu masz tyle, żeby wysłać wiadomości (DLA KAŻDEGO ATAKU OSOBNO) przed odbyciem się ataku (sondowanie masz przyjąć jako ataki).

Jeżeli nie zaliczysz, to możesz jeszcze dzisiaj spróbować jeszcze raz, a jeśli druga próba też się nie powiedzie, to dopiero jutro (maksymalnie 2 razy dziennie).

Tu masz szablon:


Atakuje mnie gracz [nick] z [planety/księżyca] [koordy] na [planetę/księżyc] [koordy]. Skład floty to: [skład floty] Atak odbędzie się o godzinie [dokładna godzina] Floty zauważyłem około godziny [godzina]

Kopiuj to tylko i dostosowuj.

Jakieś pytania ??

I jeszcze wskazówki dodatkowe:
- NIE PISAĆ nazw planet (szybciej)
- Nazwy statków pisać skrótami (znacznie szybciej)
- radzę poczekać, aż napiszę, że skończyłem wysyłać - mniejsza szansa pomyłki (nie wiem, jak to wygląda u pozostałych testerów)


A właśnie - W całym sojuszu są następujący egzaminujący :

Mr PIPI
Half (na urlopie)
FoCuS
Pecyk
Ja (michaellll86) - ale obecnie nie mam gadu, więc raczej nie...
Dav20
Volo

I z powyższej listy wybierzcie sobie testera (ale nie wolno jednocześnie paru).

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michaellll86 dnia Pią 0:10, 24 Lis 2006, w całości zmieniany 13 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
michaellll86
Necromancer



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 2260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Poznań, Górczyn

 Post Wysłany: Pią 23:45, 10 Mar 2006    Temat postu:

A tu jeszcze szablon, z którego należy korzystać podczas wysyłania wiadomości:

Atakuje mnie gracz [nick] z [planety/księżyca] [koordy] na [planetę/księżyc] [koordy]. Skład floty to: [skład floty] Atak odbędzie się o godzinie [dokładna godzina] Floty zauważyłem około godziny [godzina]


przy czyma każde pole [...] należy odpowiednio wypełnić. Przykładowy tekst:


Atakuje mnie gracz Jinx z [księżyca] 2:321:12 na [planetę] 2:346:11.
Skład floty to:
- 200 000 LM
- 3000 OW
Atak odbędzie się o godzinie 4:32:52 Floty zauważyłem około godziny 4:00


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
michaellll86
Necromancer



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 2260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Poznań, Górczyn

 Post Wysłany: Czw 21:58, 17 Sie 2006    Temat postu:

Focus dołączył do grona ludzi, którzy mogą przeprowadzać test na kontrę (jeszcze z dareckim muszę pogadać ... W sumie Dav20 też powinien to móc robić)

Poza tym dodałem w działach G.A. i gToE temat, w którym każdy, kto przeegzaminuje jakiegoś delikwenta i ten zda, należy wpisać tam jego nick - ułatwi to sprawę osobom przyjmującym awansującą osobę, ale jedna uwaga. Jeżeli egzaminowana osoba ma iść do sojuszu gToE, to należy jej nick napisać w dziale G.A.; jeżeli ma iść do aSO, to nick należy wpisać w dziale gToE; a jeżeli ma iść do sojuszu SO, to nick należy wpisać w dziale aSO...

Właśnie - aSO. Z radością informuję, że w ciągu najbliższych dni zostanie utworzony kolejny sojusz, który będzie działać w przedziale Top1000 - Top500. Dowódcą sojuszu zostanie Mr PIPI (uzgodnione), a na dyplomatę widzę Halfa (nieuzgodnione - proszę o wyrażenie chęci/niechęci ). Co do pozostałej części zarządu - zależy od dowódcy

Nie znam jeszcze dokładnej daty utworzenia SO i aSO, ale mam zamiar to zrobić przed wyjazdem na zjazd

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
michaellll86
Necromancer



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 2260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Poznań, Górczyn

 Post Wysłany: Nie 23:03, 17 Gru 2006    Temat postu:

Aktualizowałem Wymagania w związku ze zlikwidowaniem akademii aSO.

Zmianie uległy właściwie wszystkie wymagania - proszę dowódców sojuszy o zapoznanie się z nimi.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum sojuszu ToE Strona Główna » Struktura sojuszu » Struktura sojuszu ToE
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group