FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Podanie do Rady - temat dla każdego
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Forum sojuszu ToE Strona Główna » Archiwum » Podanie do Rady - temat dla każdego
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volothamp Geddarm
Crypt Shambler



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Poznań

 Post Wysłany: Śro 1:38, 01 Lut 2006    Temat postu:

Dobra ale wróćmy może do meritum sprawy... Ma ktoś w końcu jakiś pomysł na te sprawdziany?? Jak dla mnie dobry pomysł jako przejście z G.A do gToE byłby sprawdzian w postaci ataku z jakąś tam stratą (na razie nie podaje na jakim poziomie bo te 5000 punktów mam już trochę za sobą i nie pamiętam jak to tam wyglądało) ale przydałoby się uzupełnić to o np. wymóg posiadania technologii bojowej na jakimś poziomie np. 5 (ale to też zostawiam do uzgodnienia bo nie pamiętam czy to aż tak trudno czy nie) i jak Des mówil np. 1 albo dwie kolonie. Do tego można by np. dodać jakąś ilość obrony żeby początkujący gracze wiedzieli jak się na początku rozwijać, bo czasem popełnia się błąd nie budując nic obrony a mając flotę która może pokonać załózmy jakiegoś przeciwnika na swoim poziomie ale można ją stracić przez jeden atak kogoś z TOP albo niewiele słabszego i po takim 'incydencie' nierzadko odechciewa się grać.

Co do przejścia z gToE do ToE (w sumie to na chwile obecną nie wiem czy to będzie jeszcze ToE bo mamy zamiar wprowadzić kolejny podział ale kiedy i jaki to się dowiemy później) należałoby zwiększyć obronę do np. 500 Wyrzutni 1000 Laserów i 70 Gaussów, oraz polepszyć technologie wojskowe do 9 i móc już budować bombowce (nie wiem czy to nie za łatwo ale bałem się wstawić niszczyciele ). No i oczywiście atak ze stratami obrońcy powiedzmy 1M....


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Des
Orc Shaman



Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Lublin/Katowice

 Post Wysłany: Śro 12:15, 01 Lut 2006    Temat postu:

No to może ja zamknę już temat z G.A. bo jestem na bierząco:
1. atak z zyskiem 15k surówki w sumie (nie licząc latających szczątków - bo trudno sprawdzić czy zebrał je atakujący),
2. posiadanie jednej kolonii (można dołożyć drugą, ale trzebaby podnieść górną granicę sojuszu o 1000pkt)
3. 5000 pkt (6000pkt)
Oczywiście to są warunki do ubiegania się o członkostwo w gToE. Myślę, że wystarczy. Co do obrony to dajemy wskazówki jak się rozwijać i myślę, że nie trzeba sprawdzać ile kto zrobił obrony. Ewentualnie można w momencie gdy gracz ma np. 4500 pkt zrobić skan macierzystej planety (oczywiście tylko szefowie G.A. bo nie ma ryzyka, że stracą sondę) i ewentualnie zasugerować coś w rozwoju. Taka mała jednorazowa inspekcja.
Co do sprawdzania graczy proponuję wklejanie raportów z udanych ataków w specjalny temat na forum G.A.1,2,3 i 4 (dla każdego inny temat)A co do kolonii to wystarczy podać jej współrzędne.
Proszę o w miarę szybką akceptację pomysłu, bo chciałbym już to wprowadzić. Niewypowiadanie się innych szefów G.A. uważam za akceptację pomysłów. pozdro


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
michaellll86
Necromancer



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 2260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Poznań, Górczyn

 Post Wysłany: Śro 12:57, 01 Lut 2006    Temat postu:

Jestem jak najbardziej za takimi kryteriami, ale jak już mówiłem - wszystko zależy bezpośrednio od zarządu i dowódców sojuszu, którzy będą mieli to wprowadzić. Bo jeżeli komuś się nie będzie chciało, to tego nie wprowadzi, a jeżeli Ty Des tak bardzo chcesz to zrobić, to widzę, że na pewno będzie Ci to dobrze wychodziło

Co do samych kryteriów - je proponuję ustalić w sposób "propozycyjny" Czyli każdy niech wpisze, co uważa - wybierze się to, co najczęściej wychodziło, ewentualnie uśredni i będzie dobrze

Ale w takim wypadku wprowadzenie tego przesunie się jeszcze o jakieś 2 tygodnie. Ja się dopiszę na dole, jak wszystko poprzeliczam

PS: Wypisujemy oddzielnie dla GA i gToE.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
michaellll86
Necromancer



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 2260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Poznań, Górczyn

 Post Wysłany: Śro 13:43, 01 Lut 2006    Temat postu:

G.A.....->.....gToE

Punkty:
5000


Budynki:
Metal: 14
Kryształ: 11
Deuter: 7
Słoneczna: 14
Roboty: 6
Stocznia: 6
Laborki: 6
Magazyn rakiet: 2


Badanie:
Szpiegowska: 5
bojowa: 6
ochronna: 6
opancerzenie: 5


Statek (min 1 na planecie w czasie skanu):
Lekki transp.
Lekki myśliwiec
Ciężki myśliwiec



Obrona:
Wyrzutnia rakiet: 100
Lekkie Lasery: 200
Mała powłoka: 1
Przeciwrakiety: 10

Dodatki:
1 kolonia
Atak ze stratami obrońcy 20 000 surówy, zarazem straty agresora maksymalnie 4 razy mniejsze.




gToE....->....ToE (czy co to tam będzie )

Punkty:
Brak; Miejsce w top1500


Budynki:
Metal: 20
Kryształ: 18
Deuter: 10
Słoneczna: 21
Roboty: 8
Stocznia: 8
Laborki: 8
Magazyn rakiet: 4


Badanie:
Szpiegowska: 9
bojowa: 10
ochronna: 10
opancerzenie: 9


Statek (min 1 na planecie w czasie skanu):
Lekki transp.
Duży transp.
Lekki myśliwiec
Ciężki myśliwiec
Krążownik
Recykler
Okręt Wojenny
Bombowiec


Obrona (na mace LUB kolonii):
Wyrzutnia rakiet: 500
Lekkie Lasery: 1000
Działo Gaussa: 50
Wyrzutnia plazmy: 5
Mała powłoka: 1
Duża powłoka: 1
Przeciwrakiety: 20

Dodatki:
4 kolonie
Atak ze stratami obrońcy 300 000 surówy, zarazem straty agresora maks 4 razy mniejsze.




Dla jasności: To są wymagania minimalne, bo na przykład mam na 1Uni planetkę "farmę" i kopalnie ze słoneczną są na poziomie gToE->ToE, a mam 2000 pkt... Tak więc to są po prostu minimalne wymagania, żeby lekko uśrednić sposób rozwoju ludzi, aby Ci nie nastawiali się albo tylko na budynki, tylko na badania, lub tylko na flotę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michaellll86 dnia Wto 13:59, 07 Lut 2006, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Szarak
Gość







 Post Wysłany: Śro 18:45, 01 Lut 2006    Temat postu:

No jak na moje to chyba wiecej niz 2000pkt no ale nic moze i sie nie znam dopiero zaczalem w to grac btw z tym atakiem za 20000 to troche bez sensu ja wysylam same transportowce do ludzi co nie maja woja ani obrony zbudowanej i mam

ed.I co ta czapka u niego na glowie robi swieta juz byly
 Powrót do góry »
Volothamp Geddarm
Crypt Shambler



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Poznań

 Post Wysłany: Śro 18:50, 01 Lut 2006    Temat postu:

Noo Mich... z tymi stratami 300k surówy to trochę przesada... Przy takim ataku byś raczej stracił wiecej bo nie sądze żeby ktoś trzymał 600k surówy bez obrony i to pokaźnej...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
michaellll86
Necromancer



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 2260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Poznań, Górczyn

 Post Wysłany: Śro 20:15, 01 Lut 2006    Temat postu:

Nie chodzi o zebranie 300k surówy z planety, tylko o rozwalenie obrońcy na 300k (wcześniejszy atak - to samo). I w tych 300k może nie być żadnego statku. Ale ważne, żeby straty agresora nie były zbyt duże (tak jak napisałem - max 4 razy mniej niż obrońca).

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Des
Orc Shaman



Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Lublin/Katowice

 Post Wysłany: Śro 20:22, 01 Lut 2006    Temat postu:

Uprzedziłem moich podopiecznych o celu i przeskanowałem potencjalnych kandydatów do gToE (4k-5k pkt). Dałem im też wskazówki co do ich rozwoju. Ze skanów wynika, że śmiało można podnieść o 1 poziom każdy z budynków (pierwszych czterech), natomiast problemy będą z ilością wyrzutni i ll'mów. Wiem, że to ma cel, ale chyba trzebaby zmniejszyć ich ilość przynajmniej o 50. Musimy pamiętać, że w początkowej fazie gry ważne jest zdobycie kilku kolonii i oni to robią, ale za tym idzie mniejszy nakład surówy na jedną planetę. I dochodzi do tego, że mają "dużo" punktów a niewiele z tego wynika. W zamian za te 50 wr i 50 ll mniej, proponuję dodać 1 kolonię(w sumie ma być min. 2). Myślę, że to by była ostateczna wersja.

Przykład Szaraka dowodzi, że umie on już skanować, wybierać odpowiednie planety, farmić. I o to chodzi.

Nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem, mich : " ...wszystko zależy bezpośrednio od zarządu i dowódców sojuszu, którzy będą mieli to wprowadzić. Bo jeżeli komuś się nie będzie chciało, to tego nie wprowadzi... ". Nie chcę robić rewolucji, ale jaki sens ma wprowadzenie tego w jednym G.A.?

Może władze innych G.A. się wypowiedzą??!!


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
michaellll86
Necromancer



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 2260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Poznań, Górczyn

 Post Wysłany: Śro 22:15, 01 Lut 2006    Temat postu:

Zamiast podnosić poziom kopalni zostawię obronę na tym poziomie. Mogę się założyć, że znajdą się ludzie z niższymi kopalniami, ale większą obroną... Ale jak już mówiłem - to tylko moja propozycja, a Ty wprowadzisz to, co będziesz chciał.

A napisałem, że to zależy od zarządu, ponieważ taka jest prawda, że od władz zależy zakres przestrzegania tego.

Sens wprowadzenia tego w 1 na 4 akademiach będzie taki, że przynajmniej 1/4 ludzi będzie przygotowana do gToE.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Des
Orc Shaman



Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Lublin/Katowice

 Post Wysłany: Śro 22:49, 01 Lut 2006    Temat postu:

Nie chcę tylko żeby G.A.3 uchodziło za sojusz, który utrudnia swoim członkom dalszy awans. Zobaczę jak to przyjmą...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum sojuszu ToE Strona Główna » Archiwum » Podanie do Rady - temat dla każdego
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group