FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Alarm
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Forum sojuszu ToE Strona Główna » Archiwum » Alarm
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michaellll86
Necromancer



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 2260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Poznań, Górczyn

 Post Wysłany: Pon 11:14, 30 Sty 2006    Temat postu:

O ile się dobrze orientuję, w części dla silnych graczy w przypadku 1szego i drugiego punktu flota jest najzwyczajniej niewidoczna (w pierwszym na pewno, a w drugim? Nie wiem, bo księżyca ni mam ).

Ale jakbyś mógł rozwinąć trzeci sposób... Bo tego nie znam (a przynajmniej nie pod taką nazwą...)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Meridiamus
Minotaur Mage



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 12:55, 30 Sty 2006    Temat postu:

Trzeci sposób to sposób na logike
Sprawa jest prosta.. masz bunkier, który ma swoją siłę rażenia. i zwyczajnie liczysz jaka flota OW, bądź OW i LM, czy też bombowców musi polecieć by złoić bunkier w kilku rundach.. obliczasz starty floty u agresora.
I teraz wiesz, że możesz tam trymac mniejwięcej tyle floty, że atak agresora wychodzi na ok zero.
jeśli masz flote 5 razy większą to dzielisz na 5 części..
Agresor widzi powroty flot w falandze, ale nie może wybrać momentu ataku bo jeśli wybieże atak po ostatnim przybyciu floty, to 4 pierwsze zdążysz wysłać spowrotem w kosmos. Czyli nie da się skutecznej pułapki falangą zrobić.
Sposób dobry przy dużej ilości plazm (na ow i bombowce) i ciężkich laserów (na LM'y) (!! oczywiście dużo ll jako mięsko!!).. jeśli masz gaussów dużo (zamiast plazm) to zawsze znajdzie się taka flota co będzie miała z tego małe straty.
Dlatego każdy wybiera metaode dobraną do swojego stylu gry i możliwości obrony i wielkości floty.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
michaellll86
Necromancer



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 2260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Poznań, Górczyn

 Post Wysłany: Pon 17:22, 30 Sty 2006    Temat postu:

Aha, wspominałeś już o tym wcześniej, tylko nie zajarzyłem, że o to chodzi

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
pero
Lizard Templar



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Pon 19:32, 30 Sty 2006    Temat postu:

jezeli ten temat jest(nak przeczytałem na początku)do wyrażania problemów to pisze: mam 4994 pkt i jakoś nie mogę dobić 5000 jakieś dziwne no ale cóż.... co moge zrobić żeby dostać punkty?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Sir Porypaniec
Witch



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Poznań

 Post Wysłany: Pon 20:07, 30 Sty 2006    Temat postu:

Farmu, farmuj, farmuj, atakuj słabszego sąsiada, farmuj, farmuj i coś buduj - bo za każdy wydany tys. jakiegoś surowca dostajesz 1 punkt.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
michaellll86
Necromancer



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 2260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Poznań, Górczyn

 Post Wysłany: Pon 20:21, 30 Sty 2006    Temat postu:

A jeżeli zrobisz to, co Ci SUenos napisał, to jutro zgłoś się do gToE (jak już zdobędziesz te 5000 pkt), a później do mnie (na priva), żebym Ci prawa na forum powiększył (to już po przejściu do gToE)

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Des
Orc Shaman



Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Lublin/Katowice

 Post Wysłany: Pon 22:56, 30 Sty 2006    Temat postu:

I pamiętaj o ważnej rzeczy: punkty są podliczane 3 razy dziennie o 0:00, 8:00 i 16:00.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Meridiamus
Minotaur Mage



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 23:04, 30 Sty 2006    Temat postu:

poprawka .. 0:05 8:05 i 16:05

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
matricos
Gość







 Post Wysłany: Sob 20:49, 25 Mar 2006    Temat postu:

Echhhhhhhhhhhh to ja już nie wspomne o Vycie kolesiu z 13 miejsca no narazie wmiare sie trzymam bo mnie juz PRAWIE nie atakuje tylko jak mam surowce ostatnio były znowu 2 ataki ale to słabe tam tylko 63 krążowniki w 1-szym ataku a w 2 tam chyba 30 bombowców i 60 OW ale nic wielkiego mi nie zrobiły
 Powrót do góry »
Matrixan
Gość







 Post Wysłany: Nie 8:13, 26 Mar 2006    Temat postu:

mówiłem ci: atakuj go... a w jakim sojuszu on jhest?? może wojenka/??
 Powrót do góry »
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum sojuszu ToE Strona Główna » Archiwum » Alarm
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group